kom till mig så kommer jag i dig

Nu får jag be om ursäkt för denna vulgära rubrik, men igår hade jag så fruktansvärt roligt. Tydligen så var det någon som försökt smsa mig i fredags för att kolla om jag skulle ut på kvällen. Problemet var att han hade Mo3s nummer istället för mitt. Igår fick jag alltså läsa denna konversation som bara blev roligare ju mer de drack. Skrattar så när jag tänker på hur Mo3 måste funderat på alla sms, eftersom han visste att de var från en kille som han inte känner så väl.

"Ryktet" säger i alla fall att mobilen blev rapead när det sista smset kom: "Kom till mig, så kommer jag i dig". Jag väljer att tro på detta ryktet eftersom det blir lite för pinsamt annars.

Så jag hoppas du kommer över detta och att du inte tar illa upp för gårdagens sms: "Mo3 undrar om du fortfarande är sugen". Och tack för att du tänkte fråga om jag skulle med ut. Nästa gång är jag lugnt på, men jag hänger gärna inte med hem efteråt ;) :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe, kan väl bara säga att alla sms efter "ska du med ut" kom från någon som inte borde "text and drink" speciellt med andras mobiler host*Annika*host....

2011-03-13 @ 23:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback