Brumma Oahu

Idag har jag känt mig väldigt sugen på att åka till Hawaii. Kollade på lite resor och hittade flygresor på 23h enkel resa. De kostade runt 10 000 vilket inte känns så farligt. Lite sugen på att ta vägen förbi Peru på tillbakavägen också. Men senare idag fick jag testa Test Drive Unlimited hemma hos NTM. Det är ett XBOX-bil-spel där man kan åka runt på Oahu och se flera verkliga byggnader och turistplatser. Kanske inte är värt att åka, kan ju bara vänta på ett spel där man dessutom kan kliva ur bilen... och ta ett dopp i havet i Hanauma Bay... känna värmen från solen... och pilla i den varma sanden med tårna. Så får jag väl hoppas på att alla jag saknar därifrån också får för sig att spela detta spel.

Jag och Steph, Hanauma Bay


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback