07:45 en lördag

Idag ska jag hem till Carro på fest och igår var jag där och lagade mat. Så jag sa att jag skulle klampa hem till henne 07:45 idag, alternativt sova över där i sängen mellan henne och Mo3. Detta var ju inget jag planerat, eftersom en normal människa sover 07:45 på en lördag, gärna inte mellan två sambos heller. Lite kul att klockan stod på 07:45 när jag vaknade i morse då, tänkte ta kort, men hann inte.

Dagens citat gäller i alla fall Nintendo 3ds och zelda
“…the Nintendo 3DS version of Ocarina of Time is crammed with interesting things that weren’t in the Nintendo 64 version, but we’ll wait to talk about those the release.”

Tänk vad bra med portabla konsoller, då kanske jag äntligen får tid att avsluta zelda.

God lördag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback