Packa packas packsäck

Mmh, packa har tydligen stora likheter med att tentaplugg. Det vill säga mindre slösurf, mer städande och minimalt med packande. Jag har i alla fall lagt fram ett par shorts som jag är säker på att jag ska ha med. Räcker det? Igår köpte jag ett par riktiga vandringsskor också. Mamma tyckte inte det var lämpliga skor jag hade sist. Det var mammas gamla som hon tänkt slänga och de höll inte riktigt ihop fast jag limmat dem. Men tentor brukar ju gå bra att plugga till dagen innan, så jag väntar nog lite med packningen.

Så mysigt med fest i huset idag :) Och skönt att ha en vettig granne under. Synd bara att en granne mitt emot klagar på att min dörr knarrar!



Man måste ju testa massa kläder innan man bestämmer om de ska med eller inte!

Kommentarer
Postat av: cattan

gud va snygga ben du hade till den gröna klänningen ;)

Postat av: lo0

jag vet :D skulle iofs kunna vara klackarna eller spegeln som gör det. Eller så är det helt enkelt någon duktig syster som valt ut klänningen :)

2010-09-30 @ 21:25:16
URL: http://datalo0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback