Mötesprotokoll

Deltagare: Louise Löfling

Idag har jag skrivit mitt första mötesprotokoll och kände mig otroligt vuxen. Varit i Borås och mötat och haft mig. Fick även trippa in i serverhallen i berget i Borås. Det var fräsigt. Men nu har jag tappat all motivation och vakenhetsglädje. Men det ska ju inte bloggen behöva lida för! Imorgon ska jag på IT-kick off i Ulricehamn.

Har velat blogga om att jag är hamstervakt hela veckan. Men jag lyckas inte få någon bra bild på Hamstern. Han sover tills det är mörkt ute, och då måste jag använda blixt, men det vill jag inte för att han kanske har känsliga ögon. Jag har i alla fall beslutat mig för att jag inte ska köpa mig en egen hamster, men jag är gärna vakt igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback