Ligga?

Dagens tips är att "tjejer" gillar när killen bestämmer. Är du kille och ska bjuda en brud på mat så väljer du restaurang. Att välja biofilm kan ju starta bråk på grund av alla valmöjligheter och tveksamheter. Om killen väljer film så kan man gnälla lite på hans dåliga val efteråt och slippa det på sitt samvete. Genom att bestämma visar man även att man är självsäker och klarar av frihet. För att få pluspoäng av mig får man gärna lite bestämt föreslå att jag ska koda :D

Alla tjejer är ju unika, men jag kan tänka mig att det funkar i de flesta fall. Så får man bara hoppas att tjejen säger nej om hon hatar Evergreen eller verkligen inte vill se någon mer Terminator-film.


Kommentarer
Postat av: Anonym

nej till evergreen <3

Postat av: lo0

nej till terminator <3

2010-09-26 @ 17:12:37
URL: http://datalo0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback