Beroende

Jag har ett beroende. Har kommit på mig själv med att ljuga för att dölja det, och döljer alla spår om det plingar på dörren. Hade samma beroende under tiden jag var arbetslös och nu har det kommit tillbaka igen. Det är så pinsamt och ocoolt. Måste hålla mig för att inte ge vika för beroendet just nu. Seriöst är det nog inte bra för mig. Ska koda vidare nu och lyssna på nåt helt annat så jag glömmer bort.

Har haft samma problem med att spela Kungen, men det vet jag att det definitivt inte är bra för mig, alltså avinstallerar jag det alltid från mina datorer.

Kommentarer
Postat av: Jocke

Erkänn det är ditt Amy Diamond-lyssnande du syftar på?

Postat av: lo0

Ännu värre

2010-09-05 @ 17:01:10
URL: http://datalo0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback