Melbourne, Australien

Nu har jag lämnat Melbourne och Australien. Jag hade tydligen tur med vädret när jag var där. Det var varmare än på länge. Ungefär som en fin svensk sommar. I Melbourne har jag mest vandrat runt och levt hostelliv. Staden var lätt, inte så olik Sverige. En bra sak var gratis spårvagn i de centrala delarna.

 

Jag var på en utställning "amazing bodies" som visade hur människor och djur ser ut innuti. Helmiss att man inte fick ta kort där. De hade en himlans lång oxpenis som hade passat fint på bloggen. Så ledsen att jag missade Tim Burton-utställningen bara!

 

På bilden sitter vi på beachen i St Kilda. Det är jag Sandra och Missy som är från Australien. Sandra har precis flyttat till Jönköping. Missy som ändå är från Australien var den som fick den värsta brännan. Man såg hennes engelska ursprung.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback