Kändisbloggare

Ni kanske tror att det här är en ganska privat och intetsägande blogg. Men så har det inte alltid varit. För er som inte orkar gå igenom alla mina inlägg måste jag bara uppmärksamma mitt inlägg om Amy Diamond. Där har jag fått 133 kommentarer som jag hade missat och inte upptäckte förens ett bra tag senare. Tydligen fick folk för sig att detta var en officiell Amy Diamond-blogg där någon skrivit att hon var "den bästa fjortisen i världen". Jag antar att jag råkat hamna högt på google av någon anledning. Så jag har alltså varit kändisbloggare för en dag *stolt*, även om jag inte visste om det...

 

Det är jag och Perez alltså. Tyvärr har jag inget nytt om Amy. Såg henne på stan en gång woho!



Kommentarer
Postat av: Jocke

love that gurk <3

Postat av: gokartkid

jag har sett henne live! :D front row faktiskt!

2010-10-06 @ 20:58:03
Postat av: lo0

duktigt! :) amypamy <3

2010-10-06 @ 22:09:09
URL: http://datalo0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback