Airlie Beach

Nu har jag börjat räkna dagarna tills jag ska hem. Sista veckan kommer bli väldigt hektisk, med små korta stopp längs vägen ner till Melbourne. Med lite dålig planering så missade jag dessutom segling ut till Whitsunday-öarna. Jag hoppas i alla fall att jag ska hinna med Fraser Island och ett Zoo i Noosa innan min hemfärd på torsdag.

Airlie Beach är en mycket vackrare stad än Cairns. Fast allt känns turistigt och är ganska dyrt. På dagarna har vi mest gjort ingenting. Slappat, spelat kort vid lagunen och faktiskt börjat laga lite mat. På kvällarna trakasserar/blir vi trakasserade av ett fotbollslag med småkillar.

Inatt blir det nattbuss till Hervey Bay. Så fram tills dess får jag underhålla mig själv, eftersom Paula och Carro valde den dyrare bussen, och därmed fick tid till Witsunday idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback