Projektorienterad

Nu inser jag fördelen med ett stafli. Har ont i hela kroppen efter att ha suttit och målat på golvet hela kvällen. Men när jag påbörjar ett projekt så blir jag helt inne i det och vill inte göra något annat. Det är bra, för lägger jag ner lika mycket tid imorgon så är tavlan "färdig". Lika färdig som en otestad websida.

När jag håller på med mina projekt är jag extra lycklig. Jag är väldigt bra på att inte slutföra mina projekt, men jag brukar återuppta projekt jag har lagt ner och jag har ju hela livet på mig. Jag kanske slutför allt någon vecka innan min dödsannons. Då släpper jag min felfria kod, sätter tyg på baksidan av mina lådor, klipper klart min film och virkar den socka som saknas i mitt sockpar.

Men som sagt får vi hoppas på att tavlan blir klar imorgon. Ska ta en bild på den i så fall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback