Fraser Island

När man är ute och reser är det alltså viktigt att man planerar sin tid. Jag missade ju Whitsunday på grund av dålig planering. Men eftersom jag inte gillar att lära av mina misstag så var jag även för sent ute när jag skulle boka resa till Fraser Island och Zoo i Noosa.

Så till Fraser Island löste det sig med att vi bokade en liten tur ut till ön där vi fick äta lunch och vandra runt på egen hand. Ön är ju jättestor, så vi fick inte se så mycket. Men jag var helnöjd, älskar att vandra runt på egen hand. Hade ju hoppats få se en dingo, men det brukar man inte få på heldagsturer heller. Vädret var inget vidare, så det kändes helt ok att spara in 700 kr på den utflykten.



Zoo:et kommer lösa sig imorgon. När jag hade hoppat av bussen i Noosa och fattat att jag inte skulle kunna ta mig till något zoo den dagen så hoppade jag på bussen igen. Jag åkte vidare till Brisbane där jag befinner mig nu. Imorgon tar vi ett tåg och går på zoo. Vi tjänar in en 200 kr på att inte åka på en färdig resa, utan tar oss dit själva. Uschusch så mycket pengar det går åt här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback