Australia Zoo

Så igår besökte vi Australia Zoo. Det gick helbra att ta pendeltåg ut dit. Då kunde vi även åka hem när vi ville också. Det var ett fint zoo, där inte ens jag tyckte särskilt synd om djuren. Flera av djuren är sådana de räddat från vägkanten och de hade stora hagar. Lite skillnad mot de understimulerade djuren på kolmården.

Mata känguru

Ge mig mer nomnom!

Naw! så söt :) Koalan borde betala $20 för att få krama mig!

Och dessutom fick man ju gratiskramar av det här sexiga djuret. Carro som älskar kramar!

 

Så nu är det alltså dags för mig att åka hem. Jag fegar och tar ett flyg till Melbourne 12:00. Kommer få lång väntetid där eftersom flyget hem till Sverige går 23:35. Från Stockholm blir det bus4you hem till Jönköping. Så där är min resplan, ifall de skulle försöka sig på någon ny bomb på Qatar Airways.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback