Ryggtavla

När någon går in i väggen så slutar hon att arbeta, får gå hemma, sova och spela wow hela dagarna. Jag har inte riktigt fattat innebörden med att gå in i väggen, är det verkligen något som händer i kroppen, eller är det bara ett uppvaknande att man inte orkar gå till jobbet en dag?

Jag funderar lite på hur folk har gjort då de står där med näsan krossad mot en vägg. Det kan ju inte vara lätt att ringa in och säga att man inte kommer till jobbet för att man inte orkar. Kanske är någons partner / mamma som fått ringa in nån gång, det måste ju vara lättare även om det är lite lågstadievarning. Och tänk att få svaret "Jaha, och vi andra då, tror du inte vi har lika mycket att göra". En bra ledning låter nog inte någon bli så överstressad. Själv är jag lugn, det är ansvar som är mest stressande, och ansvar är jag skitbra på att skicka vidare till nån annan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback