Pensionärscarro och salta grodor

Aj! Nu två dagar efter fotbollen börjar det kännas rejält i benen. Träningsvärk på så konstiga ställen. Har förnördat min kropp alldeles för mycket.

Igår stötte jag på ett annat spännande fenomen som var helt nytt för mig: Bilbingo. Fullt av folk hade hittat till en parkeringsplats i Jönköping, utan att jag sett något event på facebook, eller ens kan hitta något om det på google. Och det var verkligen ett folk för sig, som pratade sitt eget språk och hade sina egna seder. De har säkert hemliga koder för att tala om var och när de ska träffas för att käka korv och pricka nummer ihop. Det är ju tur att Carro har kontakter. Vi kämpade i alla fall på ganska bra med att trixa ihop rader och brickor...
Jag tror dock att vi körde fel taktik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback