Fotbollskramp

Igår spelade jag fotboll med en massa gamla studenter. Jag har inte spelat på jättelänge och har inte rört på mig på en månad. Det var nog nyttigt för mig, trots att jag har ont i hela kroppen idag. När jag tränar får jag lätt kramp. Jag vet inte riktigt vad det beror på, men antar att det är vattenbrist. Eftersom jag så ofta fryser dricker jag inte mycket. Blir inte törstig när jag är kall. Igår krampade båda vaderna under tiden jag spelade. Idag krampar det på alla möjliga konstiga ställen. Jag var tvungen att ta hissen sista våningen i mitt hus, eftersom framsidan på höften började krampa. Det var ganska roligt att spela, så jag är säkert med nån mer gång. Nästa gång ska jag dock bygga upp ett vattenförråd innan jag går ut på planen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback