Skrämmande julläsning

Jag har hittat lite skrämmande/spännande läsning såhär på juldagen. För det är inte särskilt oväntad information, och det känns på något sätt bra att få det man alltid trott bekräftat. Nu har jag läst inlägget själv, men väljer ändå att citera den beskrivning av artikeln som jag fick:

"Det handlar om hur USA genom sin ambassad gett instruktioner
till svenska regeringen om hur upphovsrättsfrågorna ska
hanteras
och hur regeringen har följt dem, mer eller mindre ordagrant,
och vad usa tyckte om resultatet"

Haha, jag är så lat som inte orkade läsa själv, men självklart var jag tvungen att läsa allt efter den sammanfattningen. Vilket jag även rekommenderar andra att göra:

https://forum.piratpartiet.se/showthread.php?t=32340


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback