Nyårsafton

Ikväll ska jag på en riktig nyårsfest, och det känns som en evighet sen jag var på en sådan. Jag är rätt emot nyår, för man vill så gärna göra något speciellt, och det är så lätt hänt att man blir besviken. Förra året hade jag en underbar nyårsafton för mig själv framför datorn. Vid tolvslaget gick jag ut på balkongen och kollade fyrverkerier. Året innan dess kollade jag på UFC vid årsskiftet.

Men nu ser jag faktiskt fram emot festen ikväll. Vi ska vara hemma hos Carro och Mo3 och äta 3-rätters.

Visar lite bilder från 2005 då jag var på en nyårsfest som jag bara har bra minnen ifrån! :)


Bästa minnet, vilken stil han har!



Kommentarer
Postat av: JoJo

Kommer bli grymt kul !!! TAGGA !!!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback