Måndagsingenting

Idag känner jag mig väldigt tankspridd. Så jag bjuder på ett blogginlägg om inget.

The Hobbit kommer ut 2012 tror jag. Det är en evighet dit, och det verkar som det bara är del 1. Jag längtar jättemycket. Det är den boken jag har läst flest gånger. Mest för att den är så kort. Jag tycker det är häftigt att Mikael Persbrandt ska vara med i den. Hoppas han gör bra ifrån sig, så vi får en svensk att vara stolta över när Zlatan glöms bort.

Idag har jag besökt familjen i skogen. Hela familjen var där och snyltade julmat och några extra julklappar. Så lamt att sluta fira jul för att julafton redan har varit.

Håller på att fiffla med The Sims. Laddat ner lite hax som bara fryser spelet. Får nog plocka bort dem, dvs ingen romantik för mina tonårssimmar :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback