Världen är inte perfekt

Denna veckan äter jag ju järntabletter i min jakt på att sluta frysa. Igår frös jag inte. Wohoo! Jag tror däremot inte att det hade med tabletterna att göra, eftersom jag frusit andra kvällar. Antar att man måste hålla på mer än en vecka om det är orsaken. Vatten hjälpte verkligen inte.

Jag vet inte varför jag inte frös igår, kanske var det för att jag haft en sådan bra kväll. Åt rejält, wowade inte så mycket och försökte lägga mig tidigt. Trots en bra kväll, och att livet oftast är något bra, så är inte allt perfekt. Vem kom på att sända alla bra program klockan 23? Hålla kvar tittarna för att tjäna en liten peng extra på reklam? Tur att det var sista avsnittet av Sex and the city igår, på måndag kanske jag får somna tidigt. Eller så kör de om från säsong 1... Man kan ju hoppas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback