This is me

  • Jag tvättar den 18e varje månad eftersom jag inte orkar leta efter nyckeln till bokningen
  • När jag inte sitter vid en dator blir jag rastlös
  • Det är bättre att torka av micron någon gång i månaden än att använda microlock varje gång
  • Den senaste veckan har jag tuggat i mig 6 påsar V6 och ett paket Stimorol
  • När ingen ser dansar jag otroligt sexigt
  • Cilit Bang <3
  • Ibland vill jag av någon anledning få fram att jag är latare än jag egentligen är
  • Jag köper paj på jobbet max en gång i veckan... eller försöker
  • Blommor klarar jag inte hålla vid liv, men växter gillar jag
  • Det stavas "itne" och "kankse"!
Visar även upp en bild på hur jag skulle definiera lycka


Kommentarer
Postat av: gk

Det stavas "itne" och "kankse"!

<3 i love lo0


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback