Mitt vackraste jag

Det är inte alltid som jag är mitt vackraste jag. Jag har bara sovit en stund på eftermiddan, ändå ser det ut som jag gjort mer än så. På nåt sätt måste jag ju gnidit huvet mot sängen för att få detta bakhuvesknullrufs. Dessutom har jag mina otroligt heta beigea plyschmjukisbyxor på mig. I vanliga fall är det ok, jag är ju själv i lägenheten. Sist jag var så här på topp, kom dock två nyinflyttade grannar och plingade på. Aja, de måste ju fatta att jag inte alltid ser ut såhär!

Nu när jag vaknade kom jag på att jag glömt mobilen i bilen. Med badtofflorna på, byxorna uppdragna till anständig nivå och knullrufset tillrättalagt i hissen så kliver jag ut ur huset. Där blir jag dock stående. Balkongen över, tillhörande just dessa påplingande grannar, inhyser en stor mängd studenter. Alla pratar och skrattar och förbereder sig för utgång, och där står jag som världens sunk. Efter en stunds stående vände jag och gick upp igen. Jag går ut och hämtar mobilen senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback