Lo0 fryser

När jag ska sova på kvällen behöver jag minst två täcken, och gärna lite tjockiskläder, för att inte frysa. Igår försökte jag sova med ett täcke och en filt. Händerna och fötterna är varma, så det beror inte på dålig blodcirkulation. Resten av kroppen, särskilt låren och överarmarna, är jättekalla. Jag tog efter ett tag på mig min lurvigaste nallebjörnströja och kunde somna.

 

Jag har kastats runt lite på vårdcentralen för att hitta en orsak. Men när de till slut kom fram till att jag hade lite järnbrist, så nämnde de samtidigt: ”Men det har inget att göra med att du fryser”. Så nu ett tag tänkte jag testa följande:

 

v 31 Dricka vatten varannan timma
v 32 Äta 3 järntabletter om dagen
v 33 Motionera 1 h om dagen

 

Får se vilket som ger bäst resultat, och ska försöka lista ut något mer till vecka 34


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback