Företagsdrömmar

Inatt drömde jag att jag och Carro var i Gnosjö och hälsade på i ett lager. De skulle precis gå i konkurs, för de hade bara ormar och böcker, och det sålde inte så bra. Så jag och Carro kom på den smarta idén att vi skulle köpa företaget för 2,5 miljoner. När den tidigare ägaren gått kom vi på att vi kanske skulle prutat och att vi inte skulle hinna med att driva företaget när vi hade riktigt jobb samtidigt. Som tur var så hade vi ju inte betalat och vi hade inte 2,5 miljoner, så vi åkte hem utan någon press av ett övertaget konkursföretag.

På hemvägen plockade vi upp en liftare. Han hade målat naglarna och bad om ursäkt att han glömt ta bort det. Jag sa att jag gillade det, och gav honom en kram.

Någon som vill tyda?

Kommentarer
Postat av: carro

mysigt :D

2010-08-09 @ 20:09:31
Postat av: cattan

Tydning: du är störd



btw så kommer jag ihåg att du hade en dröm för fleera år sen om dom i lejonkungen och ni åkte berg och dalbana..

Postat av: lo0

Jag timon och pumba flöt runt i en kundvagn. jag har fler stördheter på lager >.<

2010-08-21 @ 12:53:36
URL: http://datalo0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback