Perhentian Kecil

Nu är vi äntligen tillbaka från paradisön. Allt var perfekt: vackert väder, en vacker sandstrand och klart vatten. Men sådant kan man ju googla! Det var tur att vi bara stannade två nätter så vi inte blev galna... eller blev vi? Molgan påstår att vi inte blev det och honom måste vi ju kunna lite på.

"MEN!", vi simmade med hajar vilket var skitcoolt.  Det var runt 6 hajar som vi kom riktigt nära när vi snorklade.  Jag jagade dem och var kanske 2 meter bort, men de åt oss inte eftersom de var vegetarianer. Vi såg även sköldpaddor och Nemo-fiskar mm.


Nu befinner vi oss i Kota Bharu, en stad någonstans i norra Malaysia. Jag vet inte så mycket om stan, men internet har de. Det räcker för mig.

Kommentarer
Postat av: typtilda.blogg.se

det låter kul det där!



Kolla gärna in min smyckesaffär
www.bambee.se

2010-03-21 @ 17:32:11
URL: http://bambee.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback