Back to Black

Nu är jag arbetslös så nu kan jag ju blogga på heltid, när jag inte spelar Animal Crossing eller PHP:ar. Så under den kommande veckan utlovar jag heta ämnen som Pirate Bay, Ju-jutsu, PHP, korvskins, Hawaii, matlagning och mina tankar. Dagens tanke är egentligen inte från idag utan från en umgängessession med Joakim några dagar tidigare.

Dagens tanke
"De brukar ju visa bilder på kändisar och deras smala armar och påpeka viktproblem. Men det är inte så lätt när man är tjej, man kan ha jättespinkiga armar, men samtidigt en fet röv. Så tänk på det nästa gång du dömmer Katie Holmes eller Paris eller nån"

Kommentarer
Postat av: nerad

YAY, LO0 BLOGGAR IGEN! :D

2009-03-06 @ 16:26:44
Postat av: gk

AYYAYYAYAYA :DDDDDDDDDDDD

2009-03-07 @ 03:09:20
Postat av: Jaoki a.k.a. Fryyk

Mitt liv är äntligen fulländat igen! Halléluja! (Det låter lite extra religiöst med en apostrof).

2009-03-07 @ 14:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback