Norge

Igår kom jag hem från min Norge-resa. Ehm. jag har inte bloggat på ett tag och är lite ringrostig... så... fortsättning.

Jag skulle åka till Norge på Onsdag morgon, men kunde inte somna. Jag åkte 3.30 nångång, och de blev lite överraskade när jag kom fram klockan 9. Men tur var det, för det var mer att göra än jag väntat mig. Det var meningen att jag skulle ändra allas Outlook-konton till en ny mailserver, men mesta tiden gick ut på att förklara självklara saker för dem.

"Men webbmailen behöver du bara använda hemmifrån, när du är här kan du använda Outlook som innan?"
"Outlook?"


Ah, jag vill inte skriva något dumt om norrmän nu ifall någon skulle råka titta förbi. Jag vill inte heller klanka ner på 50+:are eftersom jag tänkte börja promota min blogg-far. Så det får räcka att jag tyckte det var trevligt i övrigt att vara där. Jag sov på ett Hotell i Törnsberg. Det var fint och vädret var bra. Bästa med resan var ändå den långa tysta bilresan dit <3

Och nu kommer länken ni alla väntat på, min fars blogg. Läs den regelbundet!
www.lusse.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback