Efterlysning!

Efterlyser 1 styck människa som delar min dröm att ansöka till idol. Detta står med på min todo-before-I-die-lista, lägg till det på din också! Ifall du kan sjunga är detta bra, eftersom jag gillar människor som kan sjunga. Om du inte kan sjunga är det bättre, eftersom vi kan ta samma tåg/buss tillbaka. (Jag gillar inte tåg) Jag skulle även vilja få kontakt med en sångpedagog och en hypnotisör som kan förhindra att jag svimmar när jag ska sjunga. Vet inte om intagningen varit i år än, men nästa år funkar = mer tid att öva. Så tveka inte att kontakta mig om du är idolsugen. Coolt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kan åka buss med dig tillbaka!

Postat av: Lo0

Skulle du stå med mig i kön med? :D

2009-07-20 @ 21:24:17
URL: http://datalo0.blogg.se/
Postat av: nerad

åh jag vill! fast i clowndräkt och rosa tyllkjol då

2009-07-29 @ 02:04:16
Postat av: Anonym

ta med fryyk!

2009-08-06 @ 02:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback