Blanka bilar och poliser

Idag har jag gjort något så olo0igt som att fika. På café. Tror jag har fjollifierats lite efter det, men det var skönt att tjeja av sig lite. Det var många svarta volvos i stan idag och en massa poliser överallt. Hörde rykten om att Victoria, the princess, var i krokarna. Henne såg jag inte. Rätt coolt att det kommer massa människor i fina bilar till Jönköping. Jag hade inte ens hört något om att det skulle vara någon EU-vecka här. Men när man tänker efter så är det inte alls coolt. De kommer alltså hit eftersom det aldrig händer nåt här. Nu är det inte så att jag uppskattar kastade gatstenar, men det känns ju lite sämst att vi är så tråkiga. Jag trivs i Jönköping, men nu vill jag vara någon annanstans. Kanske inte flytta, och inte en vecka på Kreta! Äh, jag vet inte vad jag vill :P

Någonstans ska jag i alla fall snart. Köpte precis tåg-biljetter till Stockholm. Svindyrt, men hade 705 kr i mer-än-3-h-försent-pengar. Så. Bra.

Kommentarer
Postat av: Fryyk

DU HAR JU FFS AMY DIAMOND! Sluta klaga :(

2009-07-07 @ 00:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback