Paris Hilton

parisAlla vet ju hur förtjust jag är över Paris Hiltons mästerverk till låt. Näst efter Amy Diamond och Basshunter är hon helt klart min favorit! Idag lyssnade jag och pappa på hennes låt. Då kommer kommentaren:
"Nej, jag gillar musik som det är en tanke bakom"
Jag förstår inte riktigt, tanken med låten är ju helt otroligt konsnärlig. Precis som med retuschering så har de tagit något som inte var helt perfekt (närmare uselt) och gjort till ett mästerverk! Paris är en förebild för oss alla som vet att det finns något mycket bättre än verkligheten!

Dessutom har jag varit på möte med Datorsektionen idag.

Kommentarer
Postat av: Sluta grina

Sluta grina för fan - det är ju resultatet som räknas herregud

blir så trött på allt detta tjat "bu paris, blä paris, fy!", lägg din energi på andra saker istället för att tracka ner på smarta framgångsrika personer

suck


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback