Hårdrockssittning

Igår var den stora Hårdrocksdagen. Bulten och Jimmy hade sin hårdrockssittning! Fast innan var vi hemma hos Martinsson och beundrade hans datorer, min lila peruk, Rapids gasmask och Ozzy Osbourne! När det blev dags att åka fick vi även beundra Lasses Åpel. Första gången jag kört en bil äldre än mig.

Det var min första sittning förutom insparkssittningarna, men den här var minst lika bra! Förutom en del oanständiga inslag innehållandes nakenhet och en näve socker i håret så var den kanon. Måste ju erkänna att Bultens tights påverkade allt till det bättre. Att sjunga hårdrockslåtar utan musikvar också nåt nytt. Och inte för jag är hårdrockare in i själen... men jag försökte i alla fall att sjunga med. Jimmy och Bulten var bra. Men bäst var ändå Dagisdata. Vi hade ju en Darinskyllt!

Eightbits Lepard


Efteråt åkte jag hem för jag var inte sugen på kåren, och ProzZerg fick det att låta så trevligt att åka hem. Visserligen missade jag Amy Diamond enligt Jimmy, men jag hoppas att han dansade lite åt mig, satt och fantiserade om det en stund i alla fall :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback