Paraply

SimsparaplyNu när hösten är här har folk börjat plocka fram paraplyer också. Och som de flesta vet är jag en mycket fördomsfull människa. Att man kan avslöja allt om en människa beroende på vilka skor och vilken musik de lyssnar på stämmer. Anledningen till att man har fel ibland beror inte på att mitt påstående är fel, utan att den som försöker är kass. Du kanske tror att man ändå inte kan avslöja allt och säger att "Jag tog de första, bästa, billiga skor jag hittade". Men det säger ju att du är en lat och snål människa.

Nu har jag hittat en till metod för att avslöja folks personlighet. Den är inte lika väl utarbetad som sko/musik-metoden, men betydligt enklare: paraply-metoden. Idén kom när jag var ute och gick med mamma och pappa. Pappa hade ett mörkt tråkigt paraply utan något mönster. Det behöver inte betyda att han är en tråkig person i sig, utan gillar tråkiga saker. När han ska köpa något så väljer han det dyraste "För det är bäst". Och så ogillar han säkerligen folk som försöker döma honom efter sitt paraply. Mamma är betydligt lättare att tolka. Ett gult Gekås-paraply lämnar inte mycket åt fantasin, så jag antar att ni förstår hurdan hon är. Själv hade jag mitt Sims-paraply. Kan ju betyda att jag är hur snygg som helst liksom mitt paraply. Men det alla redan tänkt under tiden ni läst detta inlägg är att paraplyet matchar min töntighet, för hur coolt är det egentligen att vara ute och tolka paraplyer med mamma och pappa?

Kommentarer
Postat av: carro

oh ska nog inskaffa mig ett häftigt paraply!

2006-10-24 @ 14:25:02
Postat av: clox

g0mZ!? p4r4p1y ftw 24/7 asap, afaik.

Postat av: Andy

Please see our website, Maybe you could find your would like products.

2007-03-13 @ 09:13:03
URL: http://www.neo-hk.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback